Egipt 2010 – Hurgada 1. in 2. dan

No, pa sva z Brino nazaj iz najinega 14 dnevnega popotovanja po Egiptu (11. – 25. september)… Slik je ogromno, spominov še več… in preden zbledijo, jih bom poizkusil po najboljših močeh spisati, da ne ostanejo le v najinih glavah – mogoče pa kdo kdaj dobi kakšno idejo za popotovanje, nikoli se ne ve. Pisanje bom razdelil na dneve, kakšen dan združil, kakšnega razdelil na dva zapisa, 14 dni opisa pač ni mačji kašelj in mogoče tudi za branje in gledanje ni ravno prijetno, se bom pa potrudil in vstavljal več slik kot teksta, konec koncev je tale stran zamišljena kot foto-blog.

Pri potovalni agenciji palmi sva vzela kar 14 dni polpenziona, saj naju je prišlo cenovno skoraj enako, kot če bi vzela avionsko karto, pa posebej potem še vizo za Egipt, pa taksi do mesta, pa 3 -4 nočitve v Hurgadi, pa hrana… skratka 14 dni polpenziona, čeprav sva že od začetka vedela, da bova koristila samo 2 ali 3 dni, ostalo pa popotovala okrog.

Plan popotovanja (ki je tudi uspel)

Črtkana črta pomeni tam, kjer sva se vozila a ni vrisane ceste, tako da pot ni najbolj natančna.

V Hurgado sva priletela ob pozni uri (Brina se sedajle že drži za glavo, ker ve, da sem pozabil uro :-D) z Adrio, z najnovejšo pridobitvijo Airbus A319.

Notranjost Airbusa A319

Čakanje na vkrcanje v avtobus - povsod razbito steklo

Po prihodu v hotel pa večerja in spanje (no, ker sva imela v sobi še TV, sva prej še tega malo buljila :-)). Naslednje jutro pa najprej kopanje v zgornjem hotelskem bazenu, ker sva ga imela ravno pred najinim balkončkom… hop čez ograjico, nekaj korakov in že sva plavala v prijetno hladni vodi.

Pogled na bazen iz najinega balkončka

Po jutranji osvežitvi pa na sprehod po okolici hotela… Najprej tak majhen kulturni šok… Vsi se vtikajo v naju, vsi imajo ravno tisto kar midva potrebujeva, ampak ker sva k sreči o tem že brala, ni bilo hujšega. Še svoje ljubosumje sem kdo ve kam porinil, ko je Brini vsak tretji pošiljal poljubčke… jaz pa sem se samo neumno nasmihal 😀

Smeti - označujejo rob vozišča podobno kot robniki
Plakati politikov visijo povsod (če ni mogoče kakšen njihov folk pevec 🙂 )

Zanimiv imajo način gradnje, kjer najprej naredijo betonski okvir in nato v “frej” prostore vstavijo zidake 🙂

Gradnja
Gradnja krščanske cerkve
Mošeja in Fiatov "stojadin" - teh je v teh krajih cel kup

No, ker v hurgadi kaj drugega kot kakšna mošeja ali kaj drugega niti ni za videti, sva si zgornjo mošejo ogledala tudi od bližje. Takoj ko sva prišla v bližino sta naju začela vabiti dva moška, ki sta pač sedela na stopnicah in čakala turiste, da bi dobila nekaj malega bakšiša. Itaq sva šla bližje, malo slikala od vrat, potem pa dala fotoaparate tudi njima, da sta malček poslikala notranjost – njuna slika ni nobena uspela (kakopak :-)), ampak meni je bilo blazno smešno gledati ju, kako sta skakala po mošeji in škljocala… 😀

Minaret
Pa še ena slika sprednje strani, s sončkom v ozadju.

Potem pa – logično – naprej. Hoja po ulicah utrudi že tako ali tako, ko pa imaš še vročino 34 – 35°C je pa toliko hujše, ampak midva se itaq ne vdava kar tako… in pot naju običajno potem nagradi s kakšnimi posebnimi utrinki za fotografiranje.

Njihova Ikea 😀
Tipična ulica v Hurgadi
Bazarček raznih čajev in začimb
Motor in "obvezna" čelada

Zakaj “obvezna”?! Ker sem videl precej motoristov a prav nobenega s čelado. 🙂

Vmes sva se zopet malček ohladila v hotelskem bazenu, potem pa naprej proti obali Rdečega morja – da bova vsaj lahko povedala, da sva namočila noge vanj, če se že nisva kopala. Iskala sva tako imenovano Public beach – sicer ni ne vem kako privlačna, vstopnina samo 2 egipčanska funta (1€ = cca. 7 el), pa še plačilu vstopa sva se nevede izognila, ker sva šla po eni grdi poti dol in potem mimo ograje, ampak psssst, da ne dobiva računa na dom 🙂

Hodiš in hodiš, pa vode še do kolen ni 🙂

Brina v Rdečem morju

Na skalah sva opazila tudi zanimive živali, mogoče fosile (dvomim), ki sva jih prvič videla in komur koli sva pokazala slike ni vedel kaj bi to bilo.

Skrivnostne živalice

Muslimanske ženske se kopajo ali posedajo v vodi kar oblečene – pred tem sem mislil, da se muslimanke v morju pač ne kopajo, ampak sem bil v zmoti, kot še za marsikatero stvar, katere resnico sem odkril med popotovanjem po Egiptu.

Senčnik ob morju

Proti večeru pa sva šibala na avtobusno postajo El Gouna po avtobusne karte za prevoz do Kaira… Cena? 125 LE na osebo za 6 – 8 ur vožnje z malico (vzela sva namreč kar deluxe paket, vožnja le ni kratka). Start ob 3h zjutraj, tako da sva po prihodu nazaj v hotel kar hitro spakirala stvari in se spustila v spanje pravičnega… 😀

Pakiranje

Nadaljevanje potopisa pa sledi… 🙂

© 2010, Simon. All rights reserved.

Sharing is caring
Written by:

7 komentarjev

1. Techka
    27 septembra, 2010

Super fotke in zapis. Se že veselim nadaljevanj… 🙂

2. 28 septembra, 2010

Hudo! Sem vaju že kar malo pogrešala in nestrpno čakala tale potopis.

Sej ni treba čakat do jutri, dej, ti kar piš. 😀

• 28 septembra, 2010

Hehe, bi pisal, a kaj, ko ima dan samo 24ur, jaz pa tooooliko opravkov 😀
      No, ker bom razdelil, bo mogoče malček bolj kvalitetno kot če bi vse zbasal v en zapis.

3. 28 septembra, 2010

Lepo pozdravljen(a) doma!

Krasne fotke malce manj krasne Hurghade. Sama sem bila tam nazadnje že zelo dolgo nazaj in takrat je bilo prijetno malo mestece sedaj pa vidim tudi na tvojih fotkah da je blazno umazano mesto. ;(

Žalostno…

Zanimive živalce si posnel… nimam najmanjšega pojma kaj to je…Ampak morje, morje je pa KRASNO. Tam ko Brina stoji v vodi me, kar ima, da se vsedem v avto in jalla 🙂

So javne plaže v Hurghadi čiste? Ali morda tudi tam kot vidim na ulicah povsod same smeti?

………………….

Gradimo pa v Egiptu res točno tako kot si opazil sam in tista čelada zataknjena na motorju v bistvu ni elada za motor ampak je čelada, ki pripada nekemu gradbenemu inžinirju,vsaj tako bi oralo biti 😉

Na gradbišču imamo take čelade. Rumene imajo delavci, bele gradbeni inžinirji, modre project managerji, rdeče varnostni inžinirji….;)

Tudi jaz komaj čakam nadaljevanje… Čeprav vem, da imaš ogromno fotk za pregledat in urediti in da bo verjetno mal trajalo, ampak ni problema… bomo lepo počakali 🙂

lp tebi in Brini.

bata

4. 28 septembra, 2010

bata hvala za komentar in pozdravčke.
    Gradnjo si mi kar lepo ti razložila, pa sem šele doma opazil, da sem to že v Hurgadi slikal, a nisem razmišljal zakaj tako… 😀
    Sem sklepal, da je motoristična čelada, ker sem v Luxorju opazil precej uporabe čelad, medtem ko v Kairu mislim da nisem videl nobene na glavi,so pa v Luxorju vsi nosili te delavske… mogoče je pa tam toliko več inženirjev :-D, pa še barve… dobro je pri vas to “razdelano”.

Hurgada – mislim da imajo samo eno plažo, ki je kar čista, je pa res, da samo pogledaš preko ograje in tam jih je mnoooooogo.
    p.s. Pa še voda bi bila zate verjetno dovolj topla 😀

5. Roman
    29 septembra, 2010

Simon, odlično. Sem kar malo pogrešal tvoje fotografsko pisanje,he,he

• 30 septembra, 2010

Oooo, še nekdo spremlja blog brez “opomnikov” – zelo lepo! 😀
      Ja, po dopustu se spodobi nekaj spisat… včeraj sem sicer preležal z vročino, ampak danes pa mislim, da bom lahko nadaljeval s kakšnim dnevom – me je verjetno zdelala temperaturna razlika (iz 40+ na vsega komaj 15°C).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja