Oman – nadaljevanje…

Očitno bo vsake nekaj mesecev zapis, no ja, se vsaj jaz ne prenajem pisanja, vi pa ne branja 🙂 Povratek s potovanja prinese s seboj še kopico fotk na spominskih karticah – že samo kopiranje le teh na računalnik vzame večer ali dva … Kje je potem še izbor, obdelava in na koncu objava!

No, prva pozitivna stvar fotk (vsaj v mojem primeru) je da imam na potovanju običajno na fotoaparatu vklopljen GPS in potem v Lightroomu doma prvič dejansko vidim našo “pot” – oranžni oblački so točke, kjer smo fotografirali.

Fotke (printscreen Lightroom)

No, da bo mogoče komu bolj “prijazno” sem našo pot po Omanu vnesel še v Google Maps – združeni dve fotki, ker ta hudič od zemljevidov sprejme samo 15 točk za računanje poti … 🙂 Sem si pa pri vpisovanju poti precej pomagal s predstavitvijo oziroma potopisom boljše polovice – v teh nekaj mesecih (beri 10) sem že pozabil kje vse smo se potepali, tako da z zapisom osvežujem tudi svoj spomin.

Naše potovanje v Google Maps

V Muškat smo leteli iz Zagreba preko Istanbula s Turkish Airlines – pristanek ob 0:20 ponoči … Vizo smo uredili online že pred potovanjem, tako da smo imeli sredi noči potem eno čakanje manj. Po običajnih formalnih vprašanjih pred odobritvijo vstopa v državo pa dvig denarja, nakup vode in prevzem najetega avtomobila – prevzem je bil tako ekspresen, da sploh ne vem kdaj smo bili sami z avtom – jaz pa toliko vprašanj :D. K sreči je bil vrhnji plato garaže prazen, da sem lahko “potreniral” avto z avtomatskim menjalnikom, preden smo se podali na ceste. Zapeljali smo se do parkirišča pred veliko mošejo Sultan Qaboos, kjer smo kar v avtu prespali in smo bili pripravljeni na ogled takoj ob odprtju.

Večer na letalu

Spalnica za prvo noč

Velika mošeja Sultan Qaboos

Vstop na področje mošeje

Že zjutraj je bilo presneto vroče, vsekakor čez 30°C, zato smo ob ogledovanju nekako vedno iskali senco in tam običajno delali postanke, da smo se ohladili in ponovno pripravili za sonce.

Hodnik

V glavni molilnici iz stropa visi (poleg manjših) ogromen lestenec na svetu, ki tehta kar 8,5 tone in nosi 600.000 kristalov Swarovski, na tleh pa je preproga narejena iz 1.700.000.000 vozlov, ki so jo izdelovali 4 leta – ogrooooomno… Še info za vse nas Gorenjce – vstop je prost 🙂

Glavna molilnica

Mošeja Sultan Qaboos

Po ogledu najdemo najbližjo Careffour trgovino in nabavimo nekaj potrebne robe – plinski gorilnik + kartuše, pa še zložljive stole smo kupili, ker so bili ravno v akciji – sicer niso bili bohve kako kvalitetni, a za 5 €/kos bodo že morali zdržati teh 14 dni našega kampiranja.

Plaža Al Sawadi

Po šopingu pa dalje, proti plaži Al Sawadi – sicer za kopanje bolj tako-tako, a za prvo popoldne/večer bo kar OK. Bojda se ob oseki naredi kopno med plažo in otočkom, a nam kljub skoraj 24 urnem vztrajanju na plaži le tega ni uspelo doživeti. Smo pa občudovali milijone školjk različnih oblik in barv, ki so ležale v drobnem pesku na obali.

Ni švoh tale plaža

Otoček do koder naj bi se dalo ob oseki peš …

Školjke

Naš kotiček

Zvečer smo zraven avtomobila razprli naš šotorček in se zabubili vanj … Lepo zapnemo zadrgo vhoda – ni trajalo 5 minut že smo jo odprli, ker je postalo neznosno vroče v šotoru. Mali in Brina sta nekako zadrnjohala, jaz pa nikakor, prevroče. Potem se mi pa še en mulo pripelje z biciklom meter od glave, parkira, se usede na prtljažni bicikla in me gleda kot sedmo čudo sveta. 😀 So mi misli švigale po glavi, da kam hudiča sem familijo privlekel. Zaspat mi nikakor ni uspelo, v avtu bi pa tako lepo hladila klima, pa čeprav samo na 28°C … Sem se odločil, da grem v avto, zraven pa sem spravil še ostala dva. Pa je avto potem skoraj celo noč lavfal, da sem se vsaj približno naspal – kolikor se pač lahko na sprednjih sedežih. 🙂 Za fruštek pašteta in šibamo dalje proti … (se nadaljuje prihodnjič) 🙂

© 2018, Simon. All rights reserved.

Sharing is caring
Written by:

Be First to Comment

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja