Suho ruševje

Kaj pa vem,… očitno sem magnet za slabo vreme, oziroma magnet, da se odločim za izlet ko je slabo vreme 🙂

Sobota zvečer ob pivcu pade ideja, da jo s Tomažem zjutraj mahneva na Zelenico in naprej – in sva šla. Okrog 8ih iz Ljubelja po travi, blatu inu snegu proti Zelenici. Že sredi poti postaja veter vedno bolj nadležen in kar ne pojenja 🙁

Kovinski osamelci

Pri koči poiščeva zavetrje in opazujeva oblake nad nama in meglene krpe, ki so se trgale v hitrem vetru. Jah nič, greva dalje, proti Suhemu ruševju – pozorno opazovanje je kar prav prišlo, da sva že takoj v prvo zadela odcep in nadaljevala.

Srečava nekaj pohodnikov, ki so se že vračali in po kratkem pogovoru nič kaj obetavne novice – megla, močno piha,…

Nad balvanom

Nadaljujeva z čim bolj lahnimi koraki, da se noga ne ugrezne v sneg med borovce… ampak vedno ne uspe 🙂 “Obljube” pohodnikov so držale vedno bolj piha, amap kje zaenkrat še za zdržat.

V breg

Prideva na rob, rokavice in kapo gor in nadaljujeva še nekaj časa, a kaj ko se je potem vse močnejšemu vetru pridružila še gosta megla, tako da sva se odločila da se raje obrneva in se vrneva ob lepšem vremenu 🙂

Pod stenami

Nazaj grede sva se povzpela še na Triangel a spet zaradi močnega vetra prav hitro popihala iz vrha v kočo na flašo zelenga in naprej proti dolini. Pa še eno fajn picerijo je Tomaž pokazal, kjer se bo še splačalo ustaviti na izletih v tem koncu.

Razgled iz Triangla 😀

© 2012, Simon. All rights reserved.

Sharing is caring
Written by:

4 komentarji

1. Maja
    18 marca, 2012

Ja, danes je kar povsod pihalo. Pa drugič.

• Simon
      20 marca, 2012

Hribi počakajo, bomo ponovili ko bo še malce topleje 🙂

2. Roman
    20 marca, 2012

Uf, čist narobe svet. Ti v slabem vremenu ven lezeš, jest pa v sončnem Lokarja dudlam….

Lp
    Roman

• Simon
      21 marca, 2012

Hehe, tudi jaz sem sončne kot tudi oblačne dneve preživljaj nekaj časa bolj ali manj za Lokarja 🙂 Ampak tudi to boš enkrat končal – čimprej upam 🙂

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja