Mangart

Vstajanje ob zgodnji uri… 1:15 – saj je Tomaž dal komando, da je “pokret” iz Kranja že ob dveh zjutraj ponoči. Nekaj čez četrto uro smo bili že na sedlu in se ogrevali… je bilo kar mrzlo, cca. 8°C in nekaj veterčka – edina rešitev pulover in vlečenje nogavic navzgor kolikor je le šlo. Tipično sem imel s seboj le kratke hlače… No, 15 minut hoje je zadevo precej izboljšalo in sem se hitro spravil na delovno temperaturo. Pod steno damo na glavo čelade, si nadenemo pasove in zagrizemo. Sicer je bila polna luna, a vseeno so lučke na čeladah le malo bolj osvetlile stopnje, pa še pri fotkah so malo pomagale 🙂

Pot s polno luno v ozadju

Kar lepo razgibana pot, k sreči kakšne hude vročine še vedno ni bilo – a “švicali” smo vseeno, vsaj moški del ekipe, kar precej. 😀

Po žrelu

Počasi se je le danilo, pot pa vseskozi nudi fantastične razglede navzdol, proti sedlu in naprej.

Pogled nazaj proti sedlu

Cela pot je na senčni strani, mi pa smo samo opazovali počasno božanje sonca hribov in gora okrog nas.

Razgled
Na vrhu žrela

Na vrhu žrela in hkrati koncu jeklenic pa se nam je odprl pogled še na drugo stran hriba, sprehodili smo se do roba grebena in (skoraj) nemo opazovali čudovito pokrajino.

Na grebenu
Ustvarjanje meglic

Pa je bilo spet potrebno malo zagristi v breg, vrh čaka.

Skoraj na vrhu

No, tudi vrh smo dosegli… in bili smo čisto sami – fantazija.

Razgled preko Jalovca proti Triglavu
Razgled mimo Jalovca proti Triglavu

Uživanje na sončku in relaksiranje se je končalo, iz vrha je seveda potrebno tudi nazaj, tokrat po Italijanski smeri do sedla. Tudi ta stran Mangarta ponuja osupljive razglede.

Povratek
Pogled na Belopeška jezera
Proti sedlu
Firbca

Na sedlu pa še malo naokrog in fotkat… Se splača priti že samo do sedla – narava je tukaj izjemna.

Mir in tišina
Meglice pridejo in grejo

Več fotk pa v GALERIJI

© 2015 – 2018, Simon. All rights reserved.

Sharing is caring
Written by:

One Comment

1. […] da Tomaž idejo za hribe, bi lahko že vedel, da bo odhod zgoden. Isto kot na Mangart, odhod ob 2. uri. Vožnja do Tolmina mine hitro – “srečava” cel živalski vrt, […]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja